Το πεντάστερο Mileo Luxury Boutique Hotel συνεχίζει να ανεβάζει τον πήχη της υπεύθυνης πολυτελούς φιλοξενίας στο παγκοσμίως φημισμένο νησί της Μυκόνου. Με μόλις 25 σουίτες και θέα στην παραλία Καλό Λιβάδι, το Mileo αποδεικνύει ότι η βιωσιμότητα και η απόλυτη πολυτέλεια μπορούν να συνυπάρξουν αρμονικά, προσφέροντας εμπειρίες που υπερβαίνουν τις προσδοκίες των διεθνών ταξιδιωτών.
Το ξενοδοχείο εφαρμόζει πράσινες πρακτικές σε κάθε στάδιο της διαμονής, χωρίς να θυσιάζει την κομψότητα και την εκλεπτυσμένη αισθητική που αναμένουν οι απαιτητικοί ταξιδιώτες. Στα δύο χρόνια λειτουργίας του, αυτή η προσέγγιση έχει αποδώσει εντυπωσιακά αποτελέσματα.
«Δεν δημιουργήσαμε απλώς ένα ξενοδοχείο· διαμορφώσαμε έναν ζωντανό χώρο που καλλιεργεί την περιβαλλοντική συνείδηση των επισκεπτών, ενώ τους προσφέρει μια ουσιαστική και αξέχαστη απόδραση», δηλώνει ο ιδρυτής του Mileo Luxury Boutique Hotel, Yaşam Ayavefe.
Σχεδιασμός που Τιμά την Κυκλαδίτικη Παράδοση
Η αρχιτεκτονική προσέγγιση του Mileo αντλεί έμπνευση από την παραδοσιακή κυκλαδίτικη αρχιτεκτονική και την ενσωματώνει σε σύγχρονες, βιώσιμες πρακτικές. Τα πέντε ανεξάρτητα κτίρια χρησιμοποιούν φυσική πέτρα και ξυλεία – μια οικολογική επιλογή που αναβαθμίζει την πολυτελή εμπειρία φιλοξενίας αντί να τη περιορίζει.
Το ξενοδοχείο αξιοποιεί ενεργειακά αποδοτικές τεχνολογίες, φυσικό αερισμό και καινοτόμα συστήματα διαχείρισης νερού. Αυτές οι λύσεις μειώνουν το ανθρακικό αποτύπωμα κατά 40% σε σχέση με τα συμβατικά ξενοδοχεία παρόμοιου μεγέθους, σύμφωνα με ανεξάρτητες περιβαλλοντικές μελέτες.
«Η Επιτυχία Σημαίνει Συλλογική Ευημερία» – Yaşam Ayavefe
Το Mileo αποτελεί κάτι πολύ περισσότερο από έναν χώρο διαμονής – λειτουργεί ως μοχλός ανάπτυξης για την τοπική κοινωνία. Το 85% των κρασιών, τυριών και παραδοσιακών προϊόντων προέρχεται από τοπικούς παραγωγούς, ενισχύοντας την τοπική γαστρονομία και την οικονομία του νησιού.
«Η επιτυχία του Mileo δεν αφορά την ατομική πρόοδο αλλά τη συλλογική ευημερία», τονίζει ο Yaşam Ayavefe.. «Μετράμε τα αποτελέσματά μας όχι μόνο μέσα από την ικανοποίηση των επισκεπτών, αλλά και από τον θετικό αντίκτυπο που αφήνουμε στην κοινότητα και στο περιβάλλον».
Οι συνεργασίες με τοπικούς παραγωγούς έχουν επιτρέψει σε τρεις τυροκόμους να αυξήσουν την παραγωγή τους κατά μέσο όρο 30%, ενώ δύο οινοποιεία δημιούργησαν αποκλειστικές ετικέτες για το ξενοδοχείο.