Οι Λειψοί άρχισαν την τουριστική τους καμπάνια: Προορισμός για γάμους, γαστρονομία, θρησκευτικά έθιμα

Οι Λειψοί άρχισαν την τουριστική τους καμπάνια: Προορισμός για γάμους, γαστρονομία, θρησκευτικά έθιμα

Διεθνή διαδικτυακή «περιοδεία» ενημέρωσης με το σύνθημα «Lipsi Is For Everyone» (L.I.F.E.), που περιλαμβάνει δεκάδες επαφές σε αγορές του εξωτερικού και παρουσιάσεις σε δημοσιογράφους, influencers και ταξιδιωτικούς πράκτορες ξεκίνησε ο δήμος Λειψών, όπως τονίζει σε σχετική ανακοίνωση.

Ήδη, ο δήμος μετρά τη συμμετοχή του σε εικονικές διεθνείς εκθέσεις στην Αυστρία, τη Γερμανία, την Αγγλία, τη Ρουμανία και το Ισραήλ, ενώ έχει δώσει το στίγμα του σε ψηφιακά workshop σε Γαλλία, Ιταλία και Γερμανία.

«Στόχος της συστηματικής προσέγγισης είναι η ανάδειξη διαφορετικών στοιχείων του προορισμού που γνωρίζουν μεγάλη αποδοχή στη μετά – covid εποχή, όπως η πεζοπορία, η αειφορία, η οικολογία, οι θαλάσσιες εκδρομές, το γιώτινγκ, οι εξωτικοί γάμοι, η τοπική κουζίνα και η παράδοση με τα θρησκευτικά έθιμα. Αξιοποιούμε τις νέες τάσεις, καθώς η πανδημία έφερε στο προσκήνιο ακόμη πιο δυναμικά τους μικρούς νησιωτικούς προορισμούς που προσφέρουν αυθεντικές εμπειρίες», δήλωσε ο Δήμαρχος Λειψών Φώτης Μάγγος.

Αναφορικά με την εξέλιξη της τουριστικής κίνησης εφέτος, την περίοδο αιχμής από Ιούλιο μέχρι και Οκτώβριο που είχαν ομαλοποιηθεί οι ταξιδιωτικές συνθήκες, οι αφίξεις στο νησί της Καλυψούς «άγγιξαν» το 91% των αντίστοιχων του 2019.

Ταυτόχρονα, οι επισκέψεις ιδιωτικών σκαφών αναψυχής έφτασαν στα 1.522 και που μαζί με τις εκτιμήσεις για τα σκάφη που αγκυροβόλησαν αρόδο, υπερβαίνουν συνολικά τα 4.500, καταγράφοντας «ιστορικό υψηλό» των τελευταίων ετών.

More From Author

Ο ζωγράφος Αλέκος Λεβίδης στο διαδικτυακό κανάλι πολιτισμού του Δήμου Ηρακλείου

Ο ζωγράφος Αλέκος Λεβίδης στο διαδικτυακό κανάλι πολιτισμού του Δήμου Ηρακλείου

Με ηλεκτρικά οχήματα θα εφοδιαστεί η Τήλος.

Με ηλεκτρικά οχήματα θα εφοδιαστεί η Τήλος.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *