Το μεγαλύτερο οδικό έργο της Δυτικής Αττικής ξεκινά – Τριπλός Κόμβος Σκαραμαγκά με προϋπολογισμό 70 εκατ. ευρώ

Ένα έργο–σταθμός για τη Δυτική Αττική μπαίνει στην τελική ευθεία. Ο Τριπλός Κόμβος Σκαραμαγκά, προϋπολογισμού 70 εκατ. ευρώ, βγαίνει «στον αέρα» τον Νοέμβριο, επισφραγίζοντας τον σχεδιασμό Κώτσηρα – Δήμα για την αποσυμφόρηση του Θριασίου.
Αντίστροφη μέτρηση για τον Τριπλό Κόμβο Σκαραμαγκά, το σημαντικότερο οδικό έργο που αναμένεται να αλλάξει τον χάρτη των μετακινήσεων στη Δυτική Αττική.
Στη σημερινή τους συνάντηση, ο Υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών κ. Γιώργος Κώτσηραςκαι ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρίστος Δήμας επιβεβαίωσαν ότι εντός Νοεμβρίου θα προκηρυχθεί ο διαγωνισμός για το έργο, το οποίο χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και έχει προϋπολογισμό περίπου 70 εκατ. ευρώ.

Ο Τριπλός Κόμβος Σκαραμαγκά, μήκους 7,4 χιλιομέτρων, έρχεται να ολοκληρώσει τη Δυτική Περιφερειακή Λεωφόρο Αιγάλεω (ΔΠΛΑ), εξασφαλίζοντας τη σύνδεσή της με την Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου. Πρόκειται για έργο κομβικής σημασίας, που θα ανακουφίσει τον κυκλοφοριακό φόρτο από και προς την Αθήνα, διευκολύνοντας την πρόσβαση προς Ασπρόπυργο, Ελευσίνα, Ολυμπία Οδό και λιμάνι Πειραιά.
Το έργο περιλαμβάνει:

  • Δύο νέους ανισόπεδους κόμβους (Σκαραμαγκά και Ναυπηγείων)
  • Αναβάθμιση του κόμβου Σχιστού
  • Κατασκευή συλλεκτήρων ομβρίων
  • Σύνδεση με το Επιχειρηματικό Πάρκο Φυλής, μέσω προαίρεσης μήκους 2,3 χλμ.

Η σημασία για το Θριάσιο και τη Δυτική Αττική

Η ολοκλήρωση του έργου θα έχει άμεσο θετικό αντίκτυπο στο Θριάσιο Πεδίο, το οποίο εξελίσσεται σε μεγάλο κόμβο logistics και βιομηχανίας. Ο νέος άξονας θα μειώσει τον κυκλοφοριακό φόρτο στη Λ. Σχιστού και στη Λ. Αθηνών, θα αποσυμφορήσει τον Κηφισό και θα βελτιώσει την οδική ασφάλεια σε μια περιοχή με υψηλό φόρτο βαρέων οχημάτων.

Επιπλέον, με την υλοποίηση του έργου θα αξιοποιηθεί πλήρως και η λεγόμενη «σήραγγα–φάντασμα» του Σκαραμαγκά, που για χρόνια παρέμενε ανενεργή, αποκτώντας επιτέλους λειτουργικό ρόλο στη ροή της κυκλοφορίας.
Τι θα γίνει αναλυτικά (φάσεις, τεχνικά και κυκλοφορία)

Λειτουργικές συνδέσεις: απευθείας εξυπηρέτηση Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, καλύτερη πρόσβαση προς Ικόνιο/ΣΕΜΠΟ Πειραιά, ταχύτερες ροές προς Ολυμπία Οδό και τον άξονα Αθηνών–Κορίνθου, καθώς και προαίρεση σύνδεσης με το Επιχειρηματικό Πάρκο Φυλής (≈2,3 χλμ.).

ΠΗΓΗ: thriassio.gr

Νέα από την Περιφέρεια

Δημήτρης Πτωχός | Υποδομές που γίνονται αφετηρία για ανάπτυξη και ποιότητα ζωής

Επίδομα Θέρμανσης 2025-2026: Πότε ανοίγει η πλατφόρμα MyΘέρμανση – Ποιοι και πώς θα το λάβουν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *